Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeGdy dowiedziałem się że będzie nowe tuono z silnikiem od RSV4 i mocy 167 KM, to pomyślałem: jest w czym wybierać z pośród włoskich litrówek Streetfighter, Brutale no i teraz tuono. A teraz chłodna kalkulacja : Tuono jest najtańsze ( 60tys) , ducati - 64 a w wersji s skandaliczne 79tys , MV Augusta 68tys. Co dziwne streetfighter jest lżejszy od tuono o 14 kg ale daleko mu do zwinności aprilii. Brutale jak sama nazwa wskazuję jest ostra , daję małą swobodę ruchów, kąt ugięcią kolan jest bardzo ostry co nie jest zbyt komfortowe , spala skromne 7 litrów na setkę, ma ciężko chodzące sprzęgło i nie chętną reakcję na gaz. Ducati ma największy zasięg wśród tej trójki i spala zdumiewające 5 litrów na setkę co jest wielkim plusem streetfightera . Tuono za to spala 6 litrów i ma najmniejszy zasięg, ale włoskiego nakeda kupuję się sercem a nie rozumem. Jedyne co mi się nie podoba w aprilii to te przednie lampy z mini owiewką ,ale jest za to najzwinniejsza, eksploduje mocą powyżej 7000 obr i czuć w niej tę sportową żyłkę. Gdybym miał kupować nakeda za 60 kawałków skłaniał bym się w kierunku tuono ale mi się po prostu nie podoba , dlatego wybrałbym beemkę K 1300 R.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza